دانشگاه فردوسی مشهد، وبگاه شخصی علیرضا امینی - انتشارات
PDF Print E-mail
  • "ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی". مجله علمی پژوهشی (ISC) چشم انداز مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی، سال نهم، شماره 3، (1389).
  • "بررسی و مقایسه ارزش ویژه علایم تجاری با تأکید بر سیستم خرده فروشی در صنعت فرش ایران". مجله علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی، در دست داوری.
  • "کاربرد مدل پذیرش تکنولوژی جهت گسترش خدمات دولت الکترونیک (مورد کاوی هدفمند کردن یارانه ها". مجله علمی- پژوهشی مدیریت توسعه فناوری، نامه اصلاحات داوری.
  • "نقش فشارهای نهادی و فرهنگی در بهره برداری از مدیریت دانش". مجله علمی- پژوهشی پژوهش های مدیریت منابع انسانی، نامه اصلاحات داوری.
  1. “Identify and ranking factors affecting Bank Maskan service quality using Kano model” Research Journal of Recent Sciences (Indexes in ISI), Vol. 2, No. 4 (2013).

 

  • “Information Technology Capability and Firm Performance: IT Capability association with Employee-Customer-Profit (ECP) chain”, Iranian journal of management studies, (ISC indexes)  Revised paper.

 

  • “The Impact of Broadcasting Mistake Management Culture in healthy organization on Quality of Personnel Work Life”.  Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol.7, No.3 (2013).

 

  • “The Role of the Psychological Capital on Quality of Work Life and organization performance”. Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, Vol.4, No.2 (2012).

 

  • “Effectiveness of Psychological Capital on Mistake Management Culture as a Resource for Learning in Organization”. International Journal of Human Sciences, Vol.9, No.2 (2012).

 

  • “Effectiveness of Marketing Strategies and Corporate Image on Brand Equity as a Sustainable Competitive Advantage”. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business, Vol.4, No.2 (2012).

 

  • “Marketing Intelligence of Sales Force and Intermediate Role of Organizational Commitment”. Research Journal of Business Management, Vol.5, No.4 (2011).

 

  • “Evaluating and comparing Brand Equity of Iranian and South Korean home appliance brands in the view of Tehran Bazaar retailers”. American Journal of Scientific and Industrial Research, Vol. 2, No.5 (2011).

 

  • ‌‌‌Survey the Role of Brand in Formation of Customer Loyalty in Financial Services Marketing by the Approach of Small Firms”. Far East Journal of Psychology and Business, Vol. 3, No.3 (2011).

 

Last Updated on Monday, 13 January 2014 23:09